BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 8, 2011

hikmah di sebalik nye....~!
http://www.smileycodes.info

assalamualaikum...
oo hhhooiiii....
*teringat luqman yg ske sebut "ooo hoooiii...cek mek molek..."*

lame ta update...
well...
seminggu di rumah dan melalui mcm2 perkara...
*seminggu ke???bnyk mse abeh di tempat lain....hurmmm*

BANJIR!!!!!!!!


http://www.smileycodes.info

yes..
rumah aku banjir...
tgh sedap2 lepak di hari yg sedang hujan lebat...
tetibe...banjir...air ujan tu walopown masuk perlahan2 tapi akhir nya berjaya takluk kwsn umah aku...
paras lutut..
gambr????
urmm..ta sempat na amik kerana dek sebok mengemas...
alahai,,,,,
then...
esok nye...mule la aktiviti mengemas...
fuuhhhh...
penatnye~!!!

then....
aku pi satu tempat yg agak aman...
aku menghabiskan beberapa hari aku kat sana....
hurmmm.....

tp hikmah nye.....
aku mulai bahagia,,,
bahagia dengan idup aku yg sekarang..
means hubungan aku yg sekarang...
hrp selepas nie ta de lagi air mata....
ta de lagi sakit dan semua2 la....

http://www.smileycodes.info


semoga semua ini akan kekal utk selama2 nye......

3 dikritik @ dipuji @ dibincangkan:

Luqman Al- Hakim Bin Foaad said...

hohoi cemek molek.
jual name aku plak kat blog ko eh.
huhuu.
moge berkekalan.
cam ne umah ko?
dah siap kemas?

♥ NUR ATIQAH BTE ABD HAMID ♥ said...

hahahahaha....mane de jual...aku tlong promote kan...hahahahahahah.....amin~!
da ciap da...ko la...apsal ta na tlong...

Luqman Al- Hakim Bin Foaad said...

kalo ko tu jiran sbelah umah aku xpe aku nak tolong.
ni dok berbatu2 jaoh.
mmg aku tolong ucap takziah jela kan.
hehehe.